Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Να και κάτι καλό για τη διαιώνηση του είδους μας




Όλη αυτήν την εβδομάδα είχα γενικά μια ανησυχία.
Δεν μπορούσα να καταλάβω τι μου είχε χαλάσει την διάθεση, ανησυχούσα και σκεφτόμουνα διάφορα...η ζέστη φταίει ?...τα φασολάκια είχαν πολύ λάδι ?...το κουνούπι του Δ. Νείλου που σφύριζε πάνω στο κεφάλι μου ?...δεν βρήκα όμως πολύ σοβαρά αυτά τα αίτια ! κάτι πιο δυνατό θα είναι και δεν το έχω πιάσει....? ?



Και ξαφνικά πέφτει η διαγραφή του...πως τον λένε αυτόν...? ? να ρε αυτόν τον μάγκα από την Κρήτη, αυτόν που δεν το χώνευαν οι αχώνευτοι...και μετά έγινε κολλητός τους για να μην βγει ο Βολουδακης, αυτός ρε παιδιά ο τύπος που είπε να παραλάβουν το C4i παρότι δεν δούλευε.....α α α......το βρήκα τον Μαρκογιαννάκη ρε παιδιά, αυτό το περήφανο παλληκάρι από τα Χανιά , που το σπίτι του είναι 50 μέτρα από του επίτιμου, και που τα λένε κάπου κάπου.


Αλλά δυστυχώς ούτε αυτή ήταν η αιτία... γιατί να είναι άλλωστε αφού ποτέ δεν με απασχόλησε η πορεία τέτοιων πολιτικών.
Το θέμα όμως άρχισε να με τρομάζει...τι έχω και δεν το έχω καταλάβει, τι έχω...τι έχω....και ξαφνικά να το...το βρήκα ! ! !... πέφτει στα χέρια μου η εφημερίδα...ΕΥΡΥΤΑΝΙΚΟΣ ΠΑΛΜΟΣ, και διάβασα την είδηση που με απελευθέρωσε επιτέλους από τις κακές μου σκέψεις, τι διάβασα ???


ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ...θα κατεβεί υποψήφιος Δήμαρχος στο Καρπενήσι ο εγγονός του Κ. Μητσοτάκη, ο υιός της Ντόρας Μπακογιάννη-Μητσοτάκη- Κούβελου. Ο απόλυτος πολιτικός κληρονόμος της οικογένειας.
ΖΗΤΩ ΤΑ ΒΙΛΑΕΤΙΑ... ξεστόμισα με αυθορμητισμό.
Επιτέλους σκέφτηκα διότι μετά την κλοτσιά που τους έδωσε ο κόσμος είχα αρχίσει να ανησυχώ μήπως και δεν συνεχιζόταν αυτή η οικογενειακή πολιτική κουλτούρα. Γι' αυτόν λοιπόν τον λόγο απο χαρά θα αναφωνήσω....."Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΠΕΘΑΝΕ...ΖΗΤΩ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ".


Ο ΕΥΡΥΤΑΝΙΚΟΣ ΠΑΛΜΟΣ.... αναφέρει


Όπως έγραψε και στο τελευταίο του φύλλο ο ΕΠ, την Κυριακή 22 Αυγούστου 2010 θα ανακοινώσει επισήμως την υποψηφιότητά του για το νεοσύστατο Δήμο Καρπενησίου ο Κώστας Μπακογιάννης.
Παραμονή της Παναγίας της Προυσιώτισσας, στις 8 το απόγευμα στην κεντρική πλατεία του Προυσού, ο γιος της πρώην ΥΠΕΞ θα δημοσιοποιήσει και επισήμως ότι θα διεκδικήσει τον δημαρχιακό θώκο του διευρυμένου πλέον Δήμου Καρπενησίου.


Και κάτι ακόμα ελπιδοφόρο, για την Ελλάδα.

Η Αλεξία κόρη της άξιας αυτής πολιτικής οικογένειας κυοφορεί δίδυμα, οπότε θα έχουν ακόμα και τα δισέγγονα μας την χαρά να απολαμβάνουν την πολύτιμη πολιτική τους προσφορά.
Περαστικά τους.
Αναρτήθηκε από την "ΕΛΠΙΔΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: