Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Το αλλο με το Γιωργακη το ξερεις;

Αναρτήθηκε στο παλαιό μου ιστολόγιο greekpolitics.pblogs.com στις 5 Ιουνίου 2009

Γιατί απολύσανε το Γιωργάκη από το εργοστάσιο με τις μπανάνες στη Σουηδία; - Γιατί πετούσε τις στραβές! Τι λέει ο Γιωργάκης πάνω στο ποδήλατο όταν βλέπει μία μπανάνα στον δρόμο; - Ωχ, πάλι θα πέσω!! Πώς ξέρεις ότι ένα fax έχει σταλεί από το Γιωργάκη; - Έχει γραμματόσημο. Πάει ο Γιωργάκης στον πωλητή κινητών στο Γερμανό: - Το κινητό μου δεν έχει σήμα μέσα στο αυτοκίνητο. - Τι μοντέλο είναι; ρωτάει ο πωλητής. - Volvo 560... Τι μπορεί να περάσει από το μυαλό του Γιωργάκη χωρίς να το καταλάβει; - Μία σκέψη!! Συζητάει εξωτερική πολιτική ο Γιωργάκης με το Μπέννυ: - Να σου πω ρε Μπέννυ... Τελικά ποιο είναι το σωστό: το Ιράν ή το Ιράκ; Ο Γιωργάκης μπαίνει σε ένα κατάστημα: - "Γεια σας, έχετε σημαίες", ρωτάει την υπάλληλο. - "Βεβαίως, Πρόεδρε, στο κατάστημά μας έχουμε ότι σημαία θέλετε..." - "Μια ελληνική σημαία θα ήθελα... Σε τι χρώμα βγαίνει;" - "Μα φυσικά σε γαλάζιο και άσπρο!" - "Ωραία, δώστε μου τότε μια... γαλάζια!" Πάει ο Γιώργος να αγοράσει γυαλιά και λέει στη πωλήτρια: - θέλω ένα ζευγάρι γυαλιά - Του ηλίου; ρωτάει εκείνη. - Όχι δικά μου. Μπαίνει ο Γιωργάκης σε ένα σουβλατζίδικο: - Μία πίτα, σας παρακαλώ, λέει στον σουβλατζή. - Με καλαμάκι; ρωτάει αυτός. - A, θα τρελαθώ, μη μου πεις ότι βγήκε και σε χυμό; Ο Γιωργάκης και ο Μπέννυ περπατούν κάτω από ένα δέντρο. Σε μια στιγμή, πέφτει πάνω στο κεφάλι του Γιώργου κουτσουλιές από τα πουλιά του δέντρου. Ρωτάει αμέσως το Μπέννυ: - "Ρε Μπέννυ, τι έχω στο κεφάλι μου;" - "Σκατά", του απαντά αυτός. - "Όχι ΜΕΣΑ βρε, ΕΠΑΝΩ στο κεφάλι τι εχω;" Εξηγεί το πρόβλημά του ο Γιωργάκης στην τεχνική υποστήριξη: - Προσπαθώ να γράψω το password μου, και δεν γίνεται! Το πληκτρολόγιο γράφει μόνο αστεράκια!!! - Α, μην ανησυχείτε κύριε Πρόεδρε, αυτό γίνεται για την δική σας προστασία. Έτσι ώστε στην περίπτωση που κάποιος βρίσκεται από πίσω σας, όταν γράφετε το password σας, να μην το δει. - Ναι, λέει ο Γιωργάκης, αλλά το πληκτρολόγιο γράφει αστεράκια ακόμα και αν δεν είναι κανένας πίσω μου. Στο γκισέ της Ολυμπιακής ο Γιωργάκης ρωτάει την υπάλληλο: "Πόση ώρα είναι η πτήση Αθήνα - Σιγκαπούρη;" Η απασχολημένη υπάλληλος απαντάει: "Δύο λεπτά παρακαλώ". Και ο Γιωργάκης: "Ωραία, ευχαριστώ"!!! Από τι πεθαίνουν τα εγκεφαλικά κύτταρα του Γιωργάκη; - Από μοναξιά! Πάει ο Γιωργάκης στη Βιβλιοθήκη και λέει: - Δανείστηκα ένα βιβλίο την προηγούμενη βδομάδα, αλλά ήταν το πιο βαρετό βιβλίο που έχω διαβάσει ποτέ. Δεν είχε καθόλου υπόθεση, αλλά είχε υπερβολικά πολλούς χαρακτήρες. - Ώστε εσείς λοιπόν κύριε μας πήρατε τον τηλεφωνικό κατάλογο!!! Γιατί ο Γιωργάκης δεν μπορεί να φάει μπανάνες; Γιατί δεν βρίσκει το φερμουάρ! Γιατί το χειμώνα ο Γιωργάκης φοράει ωτασπίδες; Για να αποφεύγει τα ρεύματα! Γιατί ο Θεός έφτιαξε το Γιωργάκη; Για πλάκα! Γιατί ο Γιωργάκης δεν μπορεί να γράψει το νούμερο 33; Γιατί δεν ξέρει ποιο ψηφίο πάει πρώτο! Ο Μπέννυ και ο Γιωργάκης είναι βόλτα με το αυτοκίνητο και λέει ο Μπέννυ : - Βγες ρε Γιωργάκη να δεις αν ανάβει το φλάς. Βγαίνει Ο Γιωργάκης και του λέει: - Ναι, οχι, ναι, οχι, ναι, όχι, ...; ...; Πώς καταφέρνει ο Γιωργάκης να κάνει τόσο πολλές βλακείες σε μία μόνο μέρα; -Σηκώνεται νωρίς το πρωϊ!

1 σχόλιο:

Χρήστος Κασανής είπε...

Χα χα χα. Να είσαι καλά. Το ευχαριστήθηκα. Καιρό είχα να γελάσω έτσι.