Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Κώστα Μπακογιάννη είσαι γίγαντας αγόρι μου!

Ο γιός της Ντόρας Μητσοτάκη και του Παύλου Μπακογιάννη, Κώστας, όπως είναι γνωστό κατεβαίνει στο Καρπενήσι για Δήμαρχος. Όλοι "ξίνισαν" με την υποψηφιότητα λόγω οικογενειοκρατίας. Πράγματι, αν ρωτήσεις 100 Έλληνες, οι 99 θα σου πουν ότι η οικογενειοκρατία είναι πολύ κακό πράγμα. Την επόμενη φυσικά θα πάνε και θα ψηφίσουν σαν πρόβατα κάποιον γόνο. Άλλο τα λόγια, άλλο οι πράξεις.
Οι Έλληνες είναι σαν τα πρόβατα στη ζέστη. Τα βάζεις μέσα στη στάνη το ένα πάνω στο άλλο. Είναι ανήσυχα. Κάποια στιγμή....

λες "ας ανοίξω να ελευθερωθούν τα καημένα". Ανοίγεις, αλλά ..φευ! Έχουν αποχυνωθεί και παρά το γεγονός ότι η πόρτα είναι ανοιχτή, δεν κάνουν βήμα. Συνήθισαν στη σκλαβιά.
Ο καλός τσομπάνος, το ξέρει αυτό, οπότε δεν ανησυχεί.
Το παν είναι να μαζέψεις πρόβατα στο κοάδι σου, που είναι πειθήνια κι όχι κατσίκια που δεν ελέγχονται εύκολα.
Ο Κώστας λοιπόν -που θα βγει αεράτα, όπως θα βγει αεράτα και βουλευτής- πήρε τη στήριξη της Ν.Δ. μέσω Μιχαλολιάκου, ο οποίος τον στήριξε επειδή "είναι γιός του αείμνηστου Παύλου Μπακογιάννη".
Ο Κωστάκης όμως έχει κι ένα γιό, με το όνομα Παύλος.
Έτσι, στην πρώτη συνέντευξή του στην εφημερίδα της κ.Μπακογιάννη, ωωω...με συγχωρείτε, του κ.Χατζηνικολάου, δηλώνει το μεγαλειώδες:
"Δεν κατεβαίνω ως γιός του Παύλου, αλλά ως πατέρας του (μικρού) Παύλου" !!!

Θα μπορούσε κανεί να χαρακτηρίσει τη δήλωση προκλητική, αφού μας ...υπόσχεται καμιά 200αριά χρόνια ακόμη, συνέχεια της Μητσοτακικής δυναστείας.
Θα κάνει λάθος όμως, όποιος το κάνει, αφού τελικά, οι πολίτες κάνουν αυτό που τους υπαγορεύουν οι καθοδηγητές τους, πάντα αποχαυνωμένοι.
Όλοι όσοι είναι εναντίον της οικογενειοκρατίας και των "λαθρομεταναστών", "δεξιοί" και "πατριώτες", θα ψηφίσουν τυφλά τον Κωστάκη, ο οποίος έκανε το μεγάλο άλμα σε ανύποπτο χρόνο: εντάχθηκε στη συμμαχία των πρόθυμων, αρθρογράφησε υπέρ των μεταναστών, έδωσε δηλαδή τα διαπιστευτήρια του και σήμερα, γενναία και τσαμπουκαλίδικα έρχεται και λέει: "ναι, ρε μαλάκες, και ο γιός μου θα σας κυβερνήσει και τα τρισέγγονά μου, γιατί το θέλει το κωλαράκι σας, φαφλατάδες!"
Σωστός ο μικρός, τον πάω !
Γενικά μ' αρέσουν οι πολιτικοί που λένε στο πρόβατο ψηφοφόρο: "κοίτα να δεις. εμείς οι δύο δεν είμαστε ίδιοι. εσύ είσαι ένας μαλάκας καταδικασμένος να μου γλέιφεις τα παπάρια, εγώ είμαι τζάκι, έκανα τις βόλτες μου στο εξωτερικό, έχω φράγκα, δεν έχουμε κανένα κοινό, απλά εγώ είμαι προορισμένος να κυβερνάω και συ να με ψηφίζεις. Εντάξει μαλακούλη;"
Κι ο μαλακούλης σκύβει το κεφάλι και ψηφίζει και το φχαριστιέται!
Η ψυχολογία του μαλάκα ψηφοφόρου λέγεται απλά, τα ετερώνυμα έλκονται λέγεται πιό επιστημονικά, αφού οι μαλάκες (το 90%) των ψηφοφόρων, ψηφίζουν πάντα, ανθρώπους που τους έχουν χεσμένους: απόμακρους, από τζάκι, ξενοσπουδαγμένους, πλούσιους, ωραίους, διάσημους, γενικά ότι
δεν είναι οι ίδιοι.

Αναρτήθηκε από Taxalia

Δεν υπάρχουν σχόλια: